Informacje podstawowe:

Jak kupować?

Dostawa i płatność:

Jak dobrać rozmiar?

Wymiana i zwroty:

Dodatkowe usługi:

 

Jak poruszać sie po sklepie room69.PL?

Sklep room69.PL posiada 2 menu: górne, poziome pod logiem, boczne, pionowe po lewej stronie stronie. W każdym momencie zakupów Użytkownik ma dostęp do każdego z tych menu. Pozwala to na szybkie zapoznanie się z interesującym Cię działem sklepu.

Towary zostały podzielone ze względu na typ bielizny . Po wejściu w interesującą Cię Kategorię zostaje wyświetlona 1 strona Kategorii z 15 miniaturkami obrazków produktów. Przejście na następną stronę Kategorii odbywa się poprzez kliknięcie przycisku dalej albo nr strony znajdujących się pod i nad grupą obrazków. Wejście na kartę produktu odbywa się po kliknięciu miniaturki interesującego Cię produktu.

Karta produktu składa się z:

Jeśli poszukujesz określonego modelu lub marki, skorzystaj z Wyszukiwarki znajdującej się w prawym górnym rogu strony.

 

W jaki sposób składać zamówienia?

Dajemy 3 możliwości zamówienia towaru:

Koszyk: Jeśli zdecydowałeś się na zakup interesującego Cię produktu musisz umieścić go w Koszyku. Pierwszym krokiem jest wybranie wariantu produktu: Rozmiaru oraz Koloru. Po wybraniu odpowiedniego wariantu wystarczy kliknąć przycisk Dodaj do koszyka po prawej stronie zdjęcia. Towar trafi wówczas do Koszyka, a Ty zostaniesz przeniesiony na stronę z podglądem wszystkich produktów wybranych do tej pory. Możesz teraz bądź kontynuować zakupy, dodając kolejne produkty do Koszyka (możesz też usuwać produkty z koszyka), bądź przejść bezpośrednio do kasy. Jeśli zdecydujesz się na przejście do kasy, proces składania i finalizacji zamówienia podzieliliśmy na następujące etapy:

UWAGA: Nie jest konieczne zakładanie konta do złożenia zamówienia przez wirtualny koszyk. Zachęcamy jednak do tego, gdyż wtedy Twoje dane zostaną zapamiętane przez system, przez co przy następnych zakupach nie będziesz musiał ich powtórnie wpisywać. Posiadanie konta pozwoli Ci także uzyskać kartę VIP po przekroczeniu kwoty zakupów w wysokości 400zł, gdyż wszystkie Twoje transkacje będą sumowane.

E-mail-em: wystarczy wysłać do nas e-mail na adres butik@room69.pl, w którym podasz nazwę produktu, rozmiar i kolor, formę płatności, adres wysyłki i telefon kontaktowy.

Telefonicznie: dzwoniąc do nas pod jeden z numerów kontaktowych: 0 801 011 574; 022 424 63 63; (0) 880 44 74 74

 

Obszar dostawy

Realizujemy zamówienia krajowe i zagraniczne.

 

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia podany jest po wyborze danego wariantu (kolor i rozmiar) na karcie produktu, po prawej stronie zdjecia w polu Dostępność. Czas realiazacji zamówienia nie jest równoważny z czasem otrzymania przez Państwa zamówienia - do tego czasu należy dodać 24h na dostawę przesyłki kurierem lub 2-3 dni na dostawę paczki pocztą.

 

Bony upominkowe

Bon upominkowy room69.pl to wspaniały pomysł na prezent, jeśli nie masz pewności co najbardziej ucieszyłoby obdarowaną osobę. Bon może zostać wysłany bądź tradycyjną pocztą w eleganckiej, złoconej kopercie, lub w wersji elektronicznej jako e-mail, z kodem uprawniającym do darmowych zakupów. Na życzenie umieścimy na bonie Twoje imię i nazwisko. Bony upominkowe uprawniają do zakupu wszystkich produktów z butiku room69.pl.

 

Lista życzeń

Podoba Ci się jakiś produkt? Chciałbyś go nabyć w przyszłości? Lista życzeń jest znakomitym rozwiązniem, pozwalającym na odłożenie zakupu w czasie, wybranie najciekawszych pozycji oraz daje możliwość ekspresowego dodania do koszyka przy następnej wizycie. Jest to jakby Twój drugi koszyk, lista ulubionych produktów, w którym przechowywane są towary które dodajesz jednym kliknięciem podczas zakupów w sklepie room69.pl. Aby móc korzystać z listy musisz być zalogowany na swoim koncie w room69.pl.

 

Jaka jest minimalna cena zakupu?

Minimalna kwota zakupów to 15zł.

 

Czy ceny zawierają podatek VAT?

Wszystkie ceny w sklepie room69.PL zawierają podatek VAT.

 

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Tak, wpisując datę dostarczenia w polu Uwagi w formularzu zamówienia. Dostawy na określony dzień realizujemy jedynie przesyłkami kurierskimi.

 

Czy istnieje możliwość wysyłki na adres inny niż zamawiającego?

Tak, podczas składania zamówienia, w 2 kroku Dane klienta, mają Państwo możliwośc wpisania Danych zamawiającego i Danych do wysyłki.